Izaicinājums
Euro Asista, UAB meklēja alternatīvas esošās autostāvvietas pārvaldības modeļa optimizēšanai. Uzņēmums ievēroja parasto transportlīdzekļu iegādes politiku, taču, autoparkam novecojot, radās augstas uzturēšanas un remonta izmaksas. Stratēģiskā plāna īstenošana, lai samazinātu nedrošo transportlīdzekļu skaitu, dīkstāves un autoparka uzturēšanas izmaksas, bija būtiska biznesa panākumiem un reputācijai.
Atrisinājums
Uzņēmums sāka sadarbību ar Hertz un izmantoja ieteikumus, lai samazinātu iegādes izmaksas un uzlabotu esošos transportlīdzekļus, pamatojoties uz nobraukumu un atlikušo vērtību. Balstoties uz ilgstošu sadarbību ar partneriem un transportlīdzekļu vadības pieredzi, tika izveidots esošā autoparka atjaunošanas plāns.
Rezultāti
Sadarbojoties, Euro Asista izdevās ietaupīt tūkstošiem eiro autoparka atjaunošanā un samazināt ekspluatācijas izmaksas un dīkstāves. Izmantojot finanšu analīzi, salīdzinot visu ražotāju zīmolus un modeļus un cenšoties saglabāt zemākās cenas, Hertz palīdzēja Euro Asista UAB samazināt iegādes izmaksas par 3500 eiro vienam transportlīdzeklim. Hertz nomas pakalpojums ir finansiāli samazinājis maksājumus par 25 procentiem. pēc transportlīdzekļu maiņas īstajā laikā.